tiistai 2. heinäkuuta 2013

Kolttuja ja kostyymeja

Tähän postaukseen tulee enemmän tai vähemmän epäoleellista asiaa tyylistäni ja vaatteista. Tästä ei ole tulossa muotiblogi, vaan halusin kertoa vähän myös pukeutumisestani :)

Tilasin eilen Nellyltä aivan ihanan mekon:

www.nelly.com
 Ajattelin laittaa tämän mekon "kesäjuhliin", jotka äiti järjestää parin viikon päästä :)

Olen tänä kesänä suosinut paljon kevyitä ja läpikuultavia materiaaleja, joita voi yhdistää korkeavyötäröisiin farkkuihin. Värit ovat olleet melko hempeitä.

Yleensä suosin mukavia vaatteita, joissa on jokin kiva graafinen leikkaus tai mielenkiintoinen twisti. Esimerkiksi suosikkihupparini on Volcomin:

Kuva täältä
 Lemppari vaatekauppojani ovat Mango, Zara, JC sekä nettikaupoista Nelly. Inhoan pitkiä shoppailupäiviä ja kaupoissa kiertelyä, joten yleensä olen melko nopea liikkeisäni tässäkin asiassa. 

Yliopiston akateemisissa juhlissa, kuten vuosijuhlilla, olen päässyt tutustumaan etikettiin ja iltapukujen maailmaan. Ostin ensimmäisen pitkän iltapukuni vuosi sitten. Menin kolttukauppaan sillä periaatteella, että ei ainakaan punaista mekkoa, mutta kuinkas sitten kävikään:


Ilta punaisessa mekossa oli ihana, koska seura oli mahtavaa ja tunnelma loistava. Näytän tässä kuvassa 10 cm pidemmältä, mitä oikeasti olen, vaikka minulla on vain n. 5 cm korkokengät.

En seuraa muotiblogeja, paitsi jos joku kirjoittaa vaatteista muiden asioiden ohella. 

Paras oloasu koskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti