keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Hawaii & hommii


Hola!

Näin uusien kurssien alkaessa tuntuu, että opiskeluhommia kasaantuu ihan hirveästi. Tällä viikolla alkoi esimerkiksi kurssi nimeltä Koulutus, työelämä ja ohjaus 2, jossa on tarkoitus tutustua pienryhmissä yhteen ammattialaan ja vierailla jossain työpaikassa. Minä ja ryhmäni valitsimme kohteeksi sotilasalan, ja vierailemme haastattelemassa upseeria ensi viikolla! Painopisteenä kurssilla on työelämän muutos.

Varasin myös graduohjaajaltani ajan henkilökohtaiseen keskusteluun. Tällä hetkellä tuntuu, että minulla on inspiraatiota ja mahdollisuuksia saada tutkimus valmiiksi ensi syksynä. Tein eilen itselleni karkean aikataulun eri kuukausille. Tähän mennessä olen hahmotellut teoriaa lukemalla aikaisempia tutkimuksia. 

Varsinkin oikean puoleisen kirja kansi on kuvaava :D


Viimeaikoina on tullut kyllä liikuttua ihan mukavasti. Olen käynyt salilla, hiihtänyt ja uinut. Lisämotivaatiota urheiluun tuo Madridin matka, joka häämöttää jo tämän kuun lopussa! Tosin Espanjassa on vielä silloin +15 lämmintä, joten mitään rantalomaa en odota.

Eksoottisiin tunnelmiin pääsen tosin jo tänään, kun menen hawaii-haalaribileisiin. Olen aikaisemmin ollut Lapissa Oh Las Palmas -bileissä:


Yritin tuolloin pukeutua jostain syystä pojaksi :D Laitoin itseruskettavaa ja axea ylle. 
Tänään menen ihan vain tanssimaan, enkä nauti alkoholia. Ei vain tee mieli; pitää säästää rahaa ja kehoa. 



Nyt salille vielä ennen etkoilua kaverin luona ->


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti