keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Viimeinen viikko Tampereella

Heippati rallaa!

Asustelen Tampereella enää viisi päivää, ja sitten palaudun takaisin Joensuuhun. Samaan kämppään toki menen kuin ennenkin - tässä kuussa maksoin siis kahteen paikkaan vuokraa. Hyi sentään.

Olen tässä viime päivät askarrellut posteria pienryhmästäni. Tarkoitus on tehdä juliste erään kurssin työpajaa varten: katselemme toisten postereita ja esittelemme omiamme. Tosi mielenkiintoinen oppimismuoto! Vähän vaihtelua perinteisiin esitelmöintiin. Olen aina ollut visuaalinen ihminen, joten tykkään tällaisesta. 

Posterin lisäksi olen raapustellut paria psykan luentopäiväkirjaa kasaan. Vähän on motivaatiopulaa, koska Tampereella on muutakin tekemistä kuin istua täällä kymmenen neliön kuutiossa.

Käväisin myös minilomalla vanhempien luona. Oli rentouttavaa päästä äidin murkinoiden äärelle. Lisäksi näin veljenpoikia ja ystävän kolmeviikkoista poikaa.

Työnhakua olen jonkin verran myös saanut eteenpäin. Kutsua yhteenkään työhaastatteluun ei ole vielä kuulunut. Johtuisiko siitä, että minulla ei vielä niitä papereita kädessä ole?
Missähän vaiheessa työnhaku alkaa ahdistaa?
Surullista, että Suomessa on monia korkeastikoulutettuja, jotka eivät ole saaneet alansa töitä. Turhauttavaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti