keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Edustajistovaaleista

Asetuin ehdolle Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan edustajistovaaleissa. Äänestysnumeroni on 26 :) Olen ehdolla demariopiskelijoiden listalla.

Yliopistopolitiikka ja opiskelijoiden edunvalvonta ovat minulle tuttuja asioita Lapin yliopistosta, sillä olin pari vuotta mukana ainejärjestötoiminnassa. Lisäksi olen ollut mukana pääaineeni uuden opetussuunnitelman työryhmässä opiskelijajäsenenä. En aikaisemmin ole ollut edustajistossa.

Vaaliständäily on ollut mukavaa puuhaa, sillä olen samalla tutustunut uusiin ihmisiin. Listamme vaaliteemoja ovat opiskelijaliikunnan lisääminen ja parantaminen sekä maksuton opiskelu. Lisäksi omiin intresseihini kuuluu opiskelijajärjestöjen yhteistyön lisääminen

Lisätietoja edustajistovaaleista ja ISYY:n toiminnasta sen sivuilta: http://isyy.fi

Napsimme tänään myös kuvia vaalimainoksia varten:


Eilen kävin tutustumassa Joensuun Eurooppanuorten toimintaan uusien illassa. Raahasin mukaani kämppikseni sekä kurssikaverini Astan. Ilta oli mukava; juotiin viiniä, vähän laulettiin ja tutustuttiin järjestön toimintaan. Kansainvälistyminen on opoillekin tärkeä teema. Toisaalta yritän pidättäytyä liiallisesta järjestötoiminnasta...

Nyt takaisin tenttikirjojen pariin! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti