maanantai 17. kesäkuuta 2013

Hyväksytty!

Perjantaina kirjauduin huvikseni yliopistohaku.fi-sivulle ja siellä luki, että minut on hyväksytty Jyväskylään! :) Olin tuolloin juuri saapunut työpaikan virkistyspäivästä ja kävin hieman ylikierroksilla muutenkin, joten en sitten meinannut oikein saada unta. Vasta nyt alan pikku hiljaa ymmärtää, että minusta tulee isona opinto-ohjaaja!


 











Provinssirock meni hieman viileässä säässä, mutta onneksi ei satanut. Varsinkin DJ Alesson keikalla oli hyvä fiilis ja meno, vaikka en yleensä piittaa sen tyylisestä musiikista. Parasta oli nähdä pitkästä aikaa hyvää ystävää! Samalla sain juhlittua pääsykoetuloksia :)

Vielä Joensuun tuloksia pitää odottaa ja sitten voin alkaa etsiä uutta kämppää. Olen kallistumassa Joensuun koulutusohjelmaan, mikäli sinne pääsen. Helpottaa kuitenkin tietää, että joka tapauksessa minulla on jo mieluinen opiskelupaikka!

Kirje Jyväskylästä saapuu varmaan tänään. 

2 kommenttia:

  1. Onnea opiskelupaikasta! Yksi minua kiinnostava ala olisi juuri opinto-ohjaaja, mutta tuo Suomen hakuprosessi sinne ei oikein enää tässä vaiheessa innosta kun mulla on jo yksi ihan eri alan tutkinto valmistumassa. Mutta tykkään ihan hirveästi pohtia ja lukea eri aloista ja neuvoa muitakin sopivan alan ja opiskelupaikan valinnassa (etenkin ulkomaille opiskelemaan lähtiessä).

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! :)

    Olin Jyväskylän pääsykokeessa itseasiassa hakijoiden nuorimmasta päästä. Monella oli jo toinen tutkinto takana ja useampi vuosi työkokemusta. Oli tosi mielenkiintoista kuulla, miten erilaisista taustoista ihmisiä opinto-ohjaajaksi hakeutuu!

    VastaaPoista